Saldeo

Sprawdź możliwości

Saldeo zrobi to za Ciebie

Dzięki wbudowanemu systemowi do odczytywania danych z dokumentów (faktur wraz z pozycjami towarowymi, wyciągów bankowych, innych typów) samodzielnie wprowadza je do programu księgowego, systemu ERP lub eksportuje do pliku JPK.

  • Przyspiesz monotonną pracę.
  • Ułatw swojemu działowi księgowemu pracę i zwiększ ich produktywność.
  • Niezastąpione wsparcie dla twojego biura księgowego oraz firmy.

Dlaczego wybrać saldeo?

Ponieważ to się opłaca. Prostota działania programu oraz łatwość z jaką można wdrożyć SaldeoSMART pozwala na szybszy rozwój firmy biura księgowego oraz oszczędność czasu i pieniędzy.

Dzięki SaldeoSMART zyskujesz:

  • Cenny czas
  • Eliminujesz niepotrzebne błędy
  • Poprawiasz jakość i wydajność pracy swoich księgowych

Zastosowanie dla firm

Nadaj właściwy kierunek dokumentom Twojej Firmy z platformą SaldeoSMART.

Wyposażona w wielofunkcyjną wyszukiwarkę dokumentów i raporty analityczne stanowi nieocenioną pomoc w rozwoju Twojej firmy. Dokumenty automatycznie kierowane są w odpowiedni obieg dokumentów. Indywidualna konfiguracja systemu wspiera zarządzanie firmą i dokumentami.

  • Innowacyjne podejście
  • Ewolucja w księgowości
  • Elastyczność i wygoda
  • Krótki czas wdrożenia

Zastosowanie dla biur księgowych

SaldeoSMART to nowoczesna platforma dla księgowych w biurach rachunkowych, która umożliwia odczytywanie danych z faktur wraz z elektronicznym obiegiem dokumentów. To także narzędzie dla przedsiębiorców do komunikacji z księgowością, wystawiania faktur i kontroli płatności.

  • Odczytywanie dokumentów
  • Obieg dokumentów
  • Komunikacja z Klientem

Wybierz plan dla siebie

Cennik usług online

109 zł/mies.

Ekonomiczny

Do 10 klientów

Szkolenie 1h

229 zł/mies.

Optymalny

Do 40 klientów

Szkolenie 1h

450 zł/mies.

Premium

Do 10 użytkowników

Do 1000 stron

Szkolenie 2h za każdy obieg


200 zł/mies.

Ekonomiczny

Do 500 stron

Szkolenie 1h

380 zł/mies.

Optymalny

Do 1000 stron

Szkolenie 1h

200 zł

Koszt godziny bez abonamentu

Cennik usług stacjonarnych

9000 zł

Ekonomiczny

Wdrożenie 2000 zł netto

Do 100 klientów

Odnowienie 20% co roku

19 500 zł

Optymalny

Wdrożenie 600 zł / obieg

Do 20 użytkowników i 120 000 stron

Odnowienie 20% co roku

15 900 zł

Premium

Wdrożenie 2000 zł netto

Do 1000 stron

Odnowienie 20% co roku

Jak wygląda rozliczenie czasu pracy ?

Rozliczenie czasu pracy:
a) Praca u klienta woj pomorskie naliczana jest co cztery godziny, następnie po każdej rozpoczętej godzinie.inne województwa za cały dzień.
b) Usługi pomocy zdalnej lub konsultacje telefoniczne rozliczane za każde rozpoczęte 15 minut.

Na jaki okres zawierany jest abonament ?

Abonament zawierany jest na czas nie określony z 3 miesięcznym okresem wypowiedzenia.